Reklam Araştırmaları

Pre-Test/Post-Test Reklam Araştırmaları, reklamın etkinliğini artırmak için yürütülen sistematik bir pazarlama araştırması sürecidir. Reklam araştırması, müşterilerin belirli bir isme veya reklam kampanyasına nasıl tepki verdiğini analiz etmek için yapılan ayrıntılı bir çalışmadır.

Kalitatif Detaylı Odak Grup Araştırmaları

Odak grubu, demografik veya başka ortak özelliklere/deneyimlere sahip katılımcıların bulunduğu bir grup görüşmesidir. Pazar araştırmalarında insanların ürün/hizmetlere karşı olan tepkilerini veya katılımcıların ortak deneyim alanlarını daha iyi anlamak için kullanılır.

Marka Sağlığı İzleme Araştırması

Marka sağlığı izleme araştırması, markanızın bilinirlik, marka konumlandırma ve marka performansı açısından nasıl performans gösterdiğini ölçebilir. Marka konumunun marka hedefleriyle doğru bir şekilde uyumlu olup olmadığını ve marka yatırımını iyileştirmek için güçlü ve zayıf yönleri tespit edecektir.

Ad Hoc, U&A ve Diğer Araştırmalar

Ad Hoc araştırma projeleri tipik olarak, belirli bir hedefin üstesinden gelmek için tasarlanmış benzersiz kısa vadeli projelerdir. Kurumsal ya da sektörel ihtiyaçlarınıza yönelik, özel kurgu gerektiren araştırma konularına yönelik çözümlerimiz için lütfen iletişime geçiniz.

Araştırma


İBE, araştırma modellemelerinde kanıtlara kulak veriyor, uzman bilgisini deneyimle harmanlayarak kararlarda başarıya ulaşma olasılığını artırıyor. İBE’de bu yaklaşımı kısaca “Bilimi Seç, Kanıta Bak!” diyerek özetliyoruz. Markanızın doğru konumlandırmayla hedeflediğiniz imaja ulaşabilmesi için reklam etkileri ve tüketici davranışları kapsamında kantitatif ve kalitatif araştırma hizmetleri sunuyor, araştırmaları özel amaç ve istekleriniz doğrultusunda hazırlıyoruz.