Müşteri Mutluluğu ve Mutsuzlukların Yönetimi - İletişim Bilimleri Enstitüsü

Login

Register

Login

Register

Müşteri Mutluluğu ve Mutsuzlukların Yönetimi

Eğitmen

Prof. Dr. Gülfidan Barış

Kategori

Pazarlama ve Reklam

Eğitime Katılanlar

Henüz katılımcı yok.

Modul 1-Operasyonel Mutluluk ve Şikayet Yönetimi: 1-)Müşteriler-İşletme-Çalışanlar İçin Değer Üretimi: Şikayet Yönetimi 2-)Satın Alma Deneyiminde Mutluluktan Mutsuzluğa Uzanan Yelpaze 3-)Süreç İçinde Duyguların Rehberliği 4-)Akıl ve Duygu Zemininde Adım Adım Şikayet Yönetimi

Modul 2-İşbirlikçi Mutluluk Şikayet Yönetimi / Analitik Mutluluk Şikayet Yönetimi: 1-)Şikayet Yönetiminin Matematiği 2-)Operasyonel, İşbirlik ve Analitik Şikayet Yönetim Süreçleri 3-)Gelecek İçin Şikayet Yönetimi

Modul 2-İşbirlikçi Mutluluk Şikayet Yönetimi / Analitik Mutluluk Şikayet Yönetimi: 1-)Şikayet Yönetiminin Matematiği 2-)Operasyonel, İşbirlik ve Analitik Şikayet Yönetim Süreçleri 3-)Gelecek İçin Şikayet Yönetimi

Yorumlar

Henüz yorum eklenmemiş.

Müşteri Mutluluğu ve Mutsuzlukların Yönetimi

  Bu eğitimin tasarlanma amacı müşteri mutluluklarını yönetmek, mutsuzluklarını yönlendirmek ve müşteriler için, sizler için, işletmeniz için en iyi çözümleri bulup sisteminizi iyileştirmek. Bu eğitim kendine müşteri mutluluğunu görev edinmiş herkes içindir diyebilir. Müşteri mutluluğunu kendine görev edinmiş ve bu konuda da kendi görevlendirilmiş olan pek çok kişi bu eğitime katılabilir. Bu eğitime katıldığınızda öncelikli olarak işletme, çalışan ve müşteri üçgenini, şikayet yönetimini ve müşteri mutluluğunu anlayacağız. Şikayet yönetiminde duygusal bağışıklık elde etmiş olacaksınız. Şikayet yönetimini kurulu bir sistem üzerinden yönetiyorsanız sisteminizin eksiklerini görmek ve bu boşlukları doldurmak üzere stratejiler geliştirmek olacak. Eğer şirketinizde bir şikayet yönetimi sistemi yoksa kendi sisteminizi kurmak üzere de bir rehber sunulacak. Hep birlikte mutluluğu tasarlayabiliriz. Müşteri mutluluğu çalışan mutluluğudur, çalışan mutluluğu işletme mutluluğudur. Mutluluklar birbirine bağlıdır, dahası mutluluk tasarlanır, gelin hep birlikte mutluluk tasarlama sürecine katılalım.

Etiketler :

Eğitimenler Hakkında

Müşteri Mutluluğu ve Mutsuzlukların Yönetimi

Fiyat : 376 ₺

Lokasyon : Online

SORU SOR