Müşteriyi Yakalamak - İletişim Bilimleri Enstitüsü

Login

Register

Login

Register

Müşteriyi Yakalamak

Eğitmen

Dr. Melik KARABIYIKOĞLU

Kategori

Pazarlama ve Reklam

Eğitime Katılanlar

Henüz katılımcı yok.

Modül 1-Perakendeye Giriş: 1-)Pazarlama/Satış/Perakende Doğrusalı 2-)Perakende akışı 3-)Perakende karması 4-)Perakende detayları 5-)İş Planlama 6-)Perakende Dinamikleri

Modül 2-Perakendenin Geleceğini Şekillendirmek: 1-)Tüketici Nereye Gidiyor? 2-)İçgörü Toplamak 3-)çok/Tek İnsan Tipi 4-)İnovasyon ve Yaratıcılık 5-)Değişmeyen 4 Soruda İlerlemek 6-)Müşterilerin Alışveriş Sürecine Dahil Olmak 7-)Mağazaya Bakmak

Modül 3- Online Perakendecilik: 1-)Çok Kanallı ve Çoklu Kanallı Perakendecilik 2-)Showrooming-Webrooming Satışa Nasıl Döner? 3-)Çevrimiçi Alışverişin Nedenleri 4-)İş Modelleri 5-)Alışverişçi ile Nasıl Bağ Kurulur? 6-)Pazarlama Stratejisi Geliştirme 7-)CRM 8-)Dijital Pazarlama

Modül 4- Satış Noktasını Geliştirme: 1-)Pazarlama ve Satışın Buluşması 2-)Satış Noktasında Görmediklerimiz 3-)SOR Modeli ile Bakmak 4-)Araştırma-Strateji-Uygulama Üçgeni 5-)Etkin Perakende Yönetimi

Yorumlar

Henüz yorum eklenmemiş.

Eğitim Detayları

Pazarlama, satış ve perakende alanlarında çalışan birey ve ekiplerin perakendeye nasıl bakmaları gerektiği, müşteriden nasıl iç görü toplamaları ve bunlardan aksiyon planları çıkartmaları gerektiği hep tartışılmaktadır. Bir de elektronik ticaretin gün geçtikçe etkisini arttırdığı günümüzde, satış noktaları sadece ürün satmak için değil, müşterilerin sosyal hayatına girerek onlarla sürdürülebilir bir ilişki için de gereklidir. Satış noktalarını müşteri deneyimi yaratacak ve uygulayacak şekilde tasarlayıp, operasyon yapabilen markalar rekabette öne geçecektir. Unutmayınız ki; rekabette avantaj, satış ve pazarlamanın birlikte yönetilebildiği noktalarda oluşuyor. Markaların perakendeye, perakendenin markalara ve her ikisinin sürdürülebilir olması için müşteriye ihtiyacı vardır. Müşteriyi yakalayarak, vazgeçilmez olarak yeni nesil perakendeciliğin içinde olmanız gerekir.
  • Hoca: Dr. Melik Karabıyıkoğlu
  • 8 gün x 4 saat- Toplam 32 Saat
  • Online eğitim ücreti: 1300 TL ( KDV dahil).  Kredi kartına 12 aya kadar taksit imkanı.
Bu eğitimle ne kazanacaksınız?
  • Perakendeyi yönetmek için hangi detaylara hakim olmak gerektiğini anlayacaksınız.
  • Tek kanal, çok kanal ve çoklu kanal yaklaşımlarını göreceksiniz.
  • Müşteriyi anlamak için nereye odaklanacağınızı öğreneceksiniz.
  • Bugünden itibaren geleceğin perakendeciliğine hazır mıyız ya da nasıl hazır olacağımızı göreceğiz.
  • Web, mobil, giyilebilir cihazlar üzerinden perakendecilik nasıl yönetileceğine dair bakış açısı kazanacaksınız.
  • Etkin satış noktası modelini anlayacak ve iş üstünde neden kullanacağınızı göreceksiniz.

Eğitimenler Hakkında

Fiyat : 1300 ₺

Lokasyon : Online

SORU SOR