Postmodern Pazarlama - İletişim Bilimleri Enstitüsü

Login

Register

Login

Register

Postmodern Pazarlama

Eğitmen

Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

Kategori

Pazarlama ve Reklam

Eğitime Katılanlar

Henüz katılımcı yok.

Modul 1-Modern ve Postmodern Kavramları Nedir?

Modul 2-Postmodern Pazarlama: Pazarın Tüketici Odaklı Haline Dair Açılımlar

Modul 2-Postmodern Pazarlama: Pazarın Tüketici Odaklı Haline Dair Açılımlar

Modul 3-“Yapıyor Gibi Görünelim Başkalarından Geri Kalmayalım” dan “Yapalım Görelim”

Modul 3-“Yapıyor Gibi Görünelim Başkalarından Geri Kalmayalım” dan “Yapalım Görelim”

Modul 4-Postmodernizmde Marka ve Sembolik Tüketim

Modul 5-Postmodern Reklam ve Pazarlama İletişimi

Modul 6- Küreselleşme-Postmodernizm-Dijitalleşme

Yorumlar

Henüz yorum eklenmemiş.

Post Modern Pazarlama

  Pazarlamanın eski zamanlarında piyasaya ürün odaklı bir anlayış hakimdi. Önemli olan mümkün olduğu kadar çok ve verimli üretim yapmaktı. ‘Her arz talebini yaratır’ diye düşünülüyordu. Daha sonra ‘Çok satış, çok kar getirir’ düşüncesine dayanan, reklam ve kişisel satışın ön plana çıktığı ‘satış odaklı ‘ yeni bir devir başladı. Ve sonunda hala devam eden yeni bir döneme, postmodern pazarlama anlayışına girdik. Artık pazarlamanın odağında tüketici var. Artan iletişim ve ulaşım olanaklarıyla tercih imkanı genişleyen tüketiciler artık çok daha seçici.  Bu eğitimde yeni dönemin tüketim ve tüketici dinamiklerini anlayacak, tüketim alışkanlıklarını analiz edebilecek ve tüketicinin içinde bulunduğu şartları anlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda katılım belgesi.
 
 

Eğitimenler Hakkında

Postmodern Pazarlama

Fiyat : 472 ₺

Lokasyon : İstanbul - Sınıf Eğitimi Online

SORU SOR