Tüketiciyi Dinlemek : Araştırma Nasıl Okunur? - İletişim Bilimleri Enstitüsü

Login

Register

Login

Register

20-10-2021

2 Modül

kişi başı /

590

Ana Sayfa Eğitimler

Tüketiciyi Dinlemek : Araştırma Nasıl Okunur?

Tüketiciyi Dinlemek : Araştırma Nasıl Okunur?

Eğitmen

Ali Atıf Bir

Kategori

Eğitime Katılanlar

Henüz katılımcı yok.

Kurs Porgramı

Modül 1 -Araştırma Hangi Sorulara Cevap Verir (Ersan Alkan) : 1-)Araştırmaya hangi durumlarda başvurulur? 2-)Temel ve İkincil Data Analizi 3-)Doğru hedef kitlenin belirlenmesi 4-)Araştırma Yöntemleri ve Kullanım Alanları 5-)Kalitatif Araştırmalar (Fokus grup, in-depth, Etnografi) 6-)Kantitatif Araştırmalar (Ürün testi, Reklam testi, Fiyat analizi, Segmentasyon, Tutum ve Kullanım araştırmaları)

Modül 1 -Araştırma Hangi Sorulara Cevap Verir (Ersan Alkan) : 1-)Araştırmaya hangi durumlarda başvurulur? 2-)Temel ve İkincil Data Analizi 3-)Doğru hedef kitlenin belirlenmesi 4-)Araştırma Yöntemleri ve Kullanım Alanları 5-)Kalitatif Araştırmalar (Fokus grup, in-depth, Etnografi) 6-)Kantitatif Araştırmalar (Ürün testi, Reklam testi, Fiyat analizi, Segmentasyon, Tutum ve Kullanım araştırmaları)

  • Araştırmaya hangi durumlarda başvurulur
  • Temel ve İkincil Data Analizi
  • Doğru hedef kitlenin belirlenmesi
  • Araştırma Yöntemleri ve Kullanım Alanları
  • Kalitatif Araştırmalar (Fokus grup, in-depth, Etnografi)
  • Kantitatif Araştırmalar (Ürün testi, Reklam testi, Fiyat analizi, Segmentasyon, Tutum ve Kullanım araştırmaları)

Modül 2 -Tüketici Davranışlarının incelenmesi ve yorumlanması(Prof. Dr. Ali Atıf Bir): 1-)Tüketici davranışları nelerden etkilenir ve değişir? 2-)Tüketicinin karar verme ve harekete geçme süreçleri 3-)Duygu ve tecrübelerin etkileri 4-)Sonuçların hikayeye dönüşümü

Modül 2 -Tüketici Davranışlarının incelenmesi ve yorumlanması(Prof. Dr. Ali Atıf Bir): 1-)Tüketici davranışları nelerden etkilenir ve değişir? 2-)Tüketicinin karar verme ve harekete geçme süreçleri 3-)Duygu ve tecrübelerin etkileri 4-)Sonuçların hikayeye dönüşümü

Modül 2: Tüketici Davranışlarının incelenmesi ve yorumlanması (Prof. Dr. Ali Atıf Bir)

  • Tüketici davranışları nelerden etkilenir ve değişir
  • Tüketicinin karar verme ve harekete geçme süreçleri,
  • Duygu ve tecrübelerin etkileri
  • Sonuçların hikayeye dönüşümü

Yorumlar

Henüz yorum eklenmemiş.

Kurs Açıklaması

Bugün araştırma süreci özellikle de örnekleme ve sahadan veri toplama alanları, pazarlama ve marka profesyonellerinin en fazla yanıltıldıkları alanlardan birisi. Yanlış araştırmalar, karar vermeyi kolaylaştırmayan sonuçlar birçok israfı ve başarısızlığı da beraberinde getiriyor. Bu eğitimle tüketiciyi dinlemeyi ve araştırma sonuçlarının doğru yorumlamanın önemli noktalarını öğrenebileceksiniz.

Kimlere Hitap Ediyor?

  • Marka, Strateji ve iletişim sorumluları
  • Ajans çalışanları
  • Pazarlama profesyonelleri
  • Ar-Ge Çalışanları
 

Eğitimenler Hakkında

Ersan Alkan

Bilgi Teknolojileri Uzmanı
PROFİLİ GÖR

Fiyat : 590 ₺

Lokasyon : Online

SORU SOR