Veri Temelli Dijital Pazarlama - İletişim Bilimleri Enstitüsü

Login

Register

Login

Register

Veri Temelli Dijital Pazarlama

Eğitmen

İhsan Özçıtak

Kategori

Yönetim ve Liderlik

Eğitime Katılanlar

Henüz katılımcı yok.

Kurs Programı

Modül 1: Davranışsal Pazarlamaya Giriş: Sürücüyü Boşver, File göre tasarla!

Modül 1: Davranışsal Pazarlamaya Giriş: Sürücüyü Boşver, File göre tasarla!

Modül 2: Kopyalıyorum öyleyse varım!:Davranışsal iletişim: Sinyaller ve Kopyalama

Modül 2: Kopyalıyorum öyleyse varım!:Davranışsal iletişim: Sinyaller ve Kopyalama

Modül 3: Sosyal verideki modern kabileler: Hala kabileler içinde yaşıyoruz ve bu kabileler satınalma kararlarımızı belirliyorlar.

Modül 3: Sosyal verideki modern kabileler: Hala kabileler içinde yaşıyoruz ve bu kabileler satınalma kararlarımızı belirliyorlar.

Yorumlar

Henüz yorum eklenmemiş.

Kurs Açıklaması

2002 Yılında Daniel Kahneman’ın Nobel Ekonomi ödülünü kazanması ve ardından 2008 global krizi sonrasında neoklasik ekonomik teorinin rasyonel bireyi ve onun kararları üzerinde şekillenen ekonomi-finans dünyasında düşünsel anlamda büyük çatlaklar oluştu. Aynı dönemde, gelişen veri teknolojileri ile elde edilen çok katmanlı verilerin de desteği ile insan topluluklarının davranışlarını bugüne kadar mümkün olmayan detayda inceleme imkanına eriştik.

Hedefler

Veri temelli davranışsal pazarlama eğitimi, davranışsal bilimin perspektifi ile tüketici verilerini anlamlandırmak buradan iç görüler ve stratejiler kurmak isteyenleri hedefliyor.

Eğitim kime hitap edecek?

  • Pazarlama ve araştırma profesyonelleri
  • Dijital Pazarlama Uzmanları
  • Medya Planlamacılar
  • Stratejistler
  • Girişimciler

Bu eğitimi alacaklar ne kazanacaklar?

  • Davranışçı ekonomi tüketici davranışları hakkında bize neler öğretiyor?
  • Evrimci Psikoloji ve Evrimci Biyolojinin bulguları pazarlamacılara nasıl yol gösterebilir?
  • Gelişen sosyal veri teknolojileri, pazarlama stratejilerini nasıl değiştiriyor?

Kaynakça/Okuma listesi

Irrasyonel- Stuart Sutherland Subliminal Bilinçdışınız Davranışlarınızı Nasıl Yönetir?- Leonard Mlodinow Şu Hayatta Kaç Arkadaş Lazım? – Robin Dunbar Tüketimin Evrimi – Geoffrey Miller The Secret of our Success – Joseph Henrich Hızlı ve Yavaş Düşünme – Daniel Kahneman Akıldışı ama Öngörülebilir? – Dan Ariely

Eğitimenler Hakkında

1970 Ankara doğumlu. Kadıköy Anadolu Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun oldu. Lisede başlayan tiyatro sevdası sebebiyle uzun bir üniversite öğrenciliği dönemi oldu. Boğaziçi Üniversitesi Oyuncuları ve Tiyatro Boğaziçi kadrolarında oyuncu, dramaturg, yazar, yönetmen olarak bulundu. Uzun yıllar reklam sektöründe stratejist ve yönetici olarak çalıştı. Fikir Merkezi reklam ajansında 2003-2006 yılları arasında Statejik Planlama […]

Fiyat : 820 ₺

Lokasyon : Online

SORU SOR