Kurumsal İletişim İtibar Yönetimi

Kurumsal İletişim ve İtibar Ölçümleriyle doğru konu yönetimi ve paydaş analizleri yapılarak iş sonuçlarına yönelik hedeflerin konulur. PR partnerlerinin seçimi yapılarak projelerin geliştirilmesi, uygulamanın denetlenmesi, sonuçların ölçülmesi ve kriz planı oluşturulmasını içerir. Kurumsal iletişim, kurum performansı ve davranışının aynı doğrultuda olması, itibarın ideal düzeye ulaşması için elzemdir. İyi itibar yönetimi, rekabet açısından sağlayacağı bariz faydanın yanı sıra, günümüzde iletişim teknolojilerinin de gelişimiyle birlikte her an yaşanabilen krizlerde şirketlerin dayanak noktasıdır.

İLETİŞİME GEÇİN

Kamu Spotu ve Sosyal Kampanya Yönetimi

Günümüzde kurumların, ekonomik faaliyetler ile toplumsal çıkarlar arasındaki dengeyi korumak için daha fazla sorumluluk almaları gerekiyor. “Önce Vicdan” diyen markalar artık çok daha ön planda. Markalardan, kendilerine kattıkları değer kadar, toplumsal bir amaca yönelik de fayda sağlamaları bekleniyor. Bu doğrultuda, toplumsal değer yaratmaya yönelik kamu spotu ve sosyal kampanyalarınız için alan seçiminden başlayarak uygulama sonrasına kadar çözüm hizmeti sağlıyoruz.

İLETİŞİME GEÇİN