Haftada 2 gün – toplam 4 hafta

Eğitim Başlangıcı: 24 Mayıs

Eğitimin ilk dersi ücretsiz!

Paylaşılabilir ve basılı sertifika imkanı.

Eğitim en az 10 kişi ile yapılacaktır!

Online eğitim ücreti: 656  TL (KDV dahil). Kredi kartına 12 aya kadar taksit imkanı.

Pazarlama, pazarlamadır! Bu eğitim bütünleşik bir pazarlama bakış açısı içinde dijitalin nasıl bir yer bulacağını size öğretmeyi amaçlıyor. Dijital pazarlamanın temelindeki teorilerden başlayıp iş hedeflerinizi gerçekleştirme hedefiyle strateji, fikir geliştirme ve dijital medya planlaması oluşturup uygulayabilecek etkili bir dijital pazarlama yaklaşımını öğreneceksiniz.

Arama motoru pazarlamasından e-posta pazarlamasına kadar dijital pazarlama araçlarına derinlemesine bir dalış yaparak dijital pazarlama stratejisi, sosyal medya yönetimi, medya planlaması geliştirme tekniklerini keşfedeceksiniz. Katılımcılar ayrıca, optimum verimlilik sağlamak için dijital reklam kampanyalarını nasıl izleyeceklerini ve kontrol edeceklerini öğrenecekler.

Modül 1: Dijital Tanımı ve Kapsamı

Web 1.0 – 2.0 – 3.0 / Geleneksel pazarlamadan dijital pazarlamaya geçiş / Sosyal izleyici (audience) ve kullanıcının geliştirdiği içerik (UGC)

Medya kullanımı ve anlayışı nasıl değişti? / Vaka Analizi Ödevi

Modül 2: Dijital Dünyanın Oyuncuları

İzleyici kral ama oyuncuları kim? /  Reklamverenler, kreatif ajanslar, medya ajansları, yayıncılar, dernekler ve ödüller

Modül 3: Dijital Reklam Araçları ve Tüketici Yolculuğu

Web siteleri (kurumsal siteler, mikro siteler, indirim siteleri, e-ticaret siteleri)

Sosyal medya (blog, twitter, Facebook, Instagram, sosyal oyunlar)

E-posta pazarlaması /  Lokasyon bazlı pazarlama / Sosyal networking

Tüketici Yolculuğu Ödevi

Modül 4: Dijital Medya Planlama ve Ölçümleme (Serbay Arda Ayzit)

SEO / SEM / Google Ads

Facebook reklamcılığı

Modül 5: Ölçümleme Araçları ve APG (KPI) (Serbay Arda Ayzit)

Sosyal dinleme / Analitik araçlar / KPI

Modül 6: Dijital Strateji Planlaması

Medya planlama stratejileri

Medya planlama metrikleri ve KPI

Modül 7: Proje Sunumu ve Yorumlama

Gerçek bir iş problemi üzerinden dijital pazarlama briefi yazmak

Bütçeli dağılımı ve medya planı oluşturmak / Ölçümleme ve hedefler / Dijital projenin sunumu

Bu Eğitim ile Ne Kazanacaksınız?

  • Herkesin konuştuğu “dijital pazarlama nasıl yapılır?” konusunu detaylıca öğrenmek
  • Dijital ve CRM alanında deneyimli hocalarımızdan teorik ve uygulamalı eğitim
  • Başarılı dijital reklam kampanyaların vaka çalışmaları ve analizi
  • Dijital Pazarlama Araçlarını tanıma ve uygulama
  • Hedeflenen iş sonuçları olan ve çıktılarını ölçümleyecek sosyal medya pazarlama kampanyaları yürütebilmek
  • Etkili dijital pazarlama sunumu yapabilmek
  • Tüketici yolculuğu oluşturma
  • Deneyimli hocalarımızla vaka analizi ve soru-cevap imkanı

Bu Eğitim Kimin İçin?

Ajans ve marka kariyeri düşünenlere

Marka ve reklamveren sorumluları

Ajans çalışanları

E-ticaret sektöründe ilerlemek isteyenler

Girişimciler

Pazarlama profesyonelleri

Kaynakça/Okuma Listesi

Dijital Pazarlama Strateji, Yürütme ve Uygulama – Dave Chaffey, Fiona Ellis

Dijital Pazarlama – Damian Ryan

Socialnomics – Eric Qualman

Digital Marketing: Integrating Strategy and Tactics with Values, A Guidebook- Ira Kaufman, Chris Horton

Yaklaşan Eğitim Programları

Sosyal Medya ve Topluluk Yönetimi

Influencer Olmak!

Anlamlı Amaç Organizasyon Dönüşümü Eğitimi (Önce Vicdan)

Araştırma Okur Yazarlığı

Diğer Eğitimlerimiz

Pazarlama Bilimi

Kanıta dayalı pazarlama hakkında…

İletişim ve Medya

Kurumsal iletişimden influencer geliştirmeye kadar tüm eğitimler…

Araştırma/Veri

Veri analitiği, araştırma okur yazarlığı, içgörü…