Modul 1-Operasyonel Mutluluk ve Şikayet Yönetimi: 1-)Müşteriler-İşletme-Çalışanlar İçin Değer Üretimi: Şikayet Yönetimi 2-)Satın Alma Deneyiminde Mutluluktan Mutsuzluğa Uzanan Yelpaze 3-)Süreç İçinde Duyguların Rehberliği 4-)Akıl ve Duygu Zemininde Adım Adım Şikayet Yönetimi - İletişim Bilimleri Enstitüsü

Login

Register

Login

Register

Modul 1-Operasyonel Mutluluk ve Şikayet Yönetimi: 1-)Müşteriler-İşletme-Çalışanlar İçin Değer Üretimi: Şikayet Yönetimi 2-)Satın Alma Deneyiminde Mutluluktan Mutsuzluğa Uzanan Yelpaze 3-)Süreç İçinde Duyguların Rehberliği 4-)Akıl ve Duygu Zemininde Adım Adım Şikayet Yönetimi