Modül 2-Perakendenin Geleceğini Şekillendirmek: 1-)Tüketici Nereye Gidiyor? 2-)İçgörü Toplamak 3-)çok/Tek İnsan Tipi 4-)İnovasyon ve Yaratıcılık 5-)Değişmeyen 4 Soruda İlerlemek 6-)Müşterilerin Alışveriş Sürecine Dahil Olmak 7-)Mağazaya Bakmak - İletişim Bilimleri Enstitüsü

Login

Register

Login

Register

Modül 2-Perakendenin Geleceğini Şekillendirmek: 1-)Tüketici Nereye Gidiyor? 2-)İçgörü Toplamak 3-)çok/Tek İnsan Tipi 4-)İnovasyon ve Yaratıcılık 5-)Değişmeyen 4 Soruda İlerlemek 6-)Müşterilerin Alışveriş Sürecine Dahil Olmak 7-)Mağazaya Bakmak