Modül 2 -Tüketici Davranışlarının incelenmesi ve yorumlanması(Prof. Dr. Ali Atıf Bir): 1-)Tüketici davranışları nelerden etkilenir ve değişir? 2-)Tüketicinin karar verme ve harekete geçme süreçleri 3-)Duygu ve tecrübelerin etkileri 4-)Sonuçların hikayeye dönüşümü - İletişim Bilimleri Enstitüsü

Login

Register

Login

Register

Modül 2 -Tüketici Davranışlarının incelenmesi ve yorumlanması(Prof. Dr. Ali Atıf Bir): 1-)Tüketici davranışları nelerden etkilenir ve değişir? 2-)Tüketicinin karar verme ve harekete geçme süreçleri 3-)Duygu ve tecrübelerin etkileri 4-)Sonuçların hikayeye dönüşümü

Modül 2: Tüketici Davranışlarının incelenmesi ve yorumlanması (Prof. Dr. Ali Atıf Bir)

  • Tüketici davranışları nelerden etkilenir ve değişir
  • Tüketicinin karar verme ve harekete geçme süreçleri,
  • Duygu ve tecrübelerin etkileri
  • Sonuçların hikayeye dönüşümü