İnsan Kaynakları

Müşteri İlişkileri Yönetimi Sertifika Programı

Müşteri İlişkileri Yönetimi Sertifika Programı

Program Hakkında

Bu eğitimin amacı temelde katılımcılara marka-müşteri ilişkisini kavratmaktır. Günümüz iş ilişkilerinde sağlıklı temellendirilen müşteri-marka ilişkilerinin çok daha uzun sürdüğü ve iki taraf için de faydalı olduğu görülmüştür. Bu bağlamda çalışanların iletişim becerilerini geliştirmeleri önem kazanmıştır. Sunduğumuz Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitim Programı, katılımcılarımızı bu alanlarda geliştirmeyi hedefler.

Başvuru Formu
Detaylı Bilgi için

Bircan Yıldız | Müşteri İlişkileri Uzmanı

0216 521 6012 | 0 537 033 81 82

ibeinstitute@ibe.com.tr

Genel Bilgiler
  • Başlangıç Tarihi :Eğitimin Tarihi Açıklanacaktır.
  • Süre :12 Saat
  • Lokasyon :Online
  • Eğitmen :Koray Koyuncu