Pazarlamada merkez üretimden müşteriye kaydığı çağımızda doğru müşteri ilişkilerine sahip olmak, bunu nasıl sürdüreceğini bilmek giderek önem kazanmaktadır. İletişim ve İşletme Bilimleri Enstitüsü tarafından açılan Müşteri Memnuniyet Yönetimi Eğitimi sizlerin bu sorununa çözüm bulmayı amaçlamaktadır. Ders kapsamında, müşteri-çalışan-şirket üçgeninin nasıl mutluluk merkezli yürütülebileceği, müşteriyle doğru iletişimin nasıl kurulması gerektiği, şikayetlerin çözülmesi için gereken doğru stratejilerin nasıl oluşturulacağı gibi temalar işlenecektir. Kısacası, Müşteri Memnuniyet Yönetimi Eğitimi sizlere bütünleşik bir bakış açısı sunmayı arzulamaktadır.
Program katılımcılarına Değişim Kitabı kitabı hediye edilecektir.
Kitap hakkında daha fazla bilgi almak için: https://www.kitapora.com/urun/degisim-kitabi
Program hakkında daha fazla bilgi için lütfen iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçin.