Satış ve Pazarlama

Müşteri Memnuniyet Yönetimi Sertifika Programı

Müşteri Memnuniyet Yönetimi Sertifika Programı

Program Hakkında

Müşteri Memnuniyet Yönetimi Eğitimi

 

Pazarlamada merkez üretimden müşteriye kaydığı çağımızda doğru müşteri ilişkilerine sahip olmak, bunu nasıl sürdüreceğini bilmek giderek önem kazanmaktadır. İletişim ve İşletme Bilimleri Enstitüsü tarafından açılan Müşteri Memnuniyet Yönetimi Eğitimi sizlerin bu sorununa çözüm bulmayı amaçlamaktadır. Ders kapsamında, müşteri-çalışan-şirket üçgeninin nasıl mutluluk merkezli yürütülebileceği, müşteriyle doğru iletişimin nasıl kurulması gerektiği, şikayetlerin çözülmesi için gereken doğru stratejilerin nasıl oluşturulacağı gibi temalar işlenecektir. Kısacası, Müşteri Memnuniyet Yönetimi Eğitimi sizlere bütünleşik bir bakış açısı sunmayı arzulamaktadır.

 

Program katılımcılarına Değişim Kitabı kitabı hediye edilecektir.

Kitap hakkında daha fazla bilgi almak için: https://www.kitapora.com/urun/degisim-kitabi

 

Program hakkında daha fazla bilgi için lütfen iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçin.

Başvuru Formu
Detaylı Bilgi için

Bircan Yıldız | Müşteri İlişkileri Uzmanı

0216 521 6012 | 0 537 033 81 82

ibeinstitute@ibe.com.tr

Genel Bilgiler