Veri Temelli Davranışsal Pazarlama Eğitimi, sizlere alanında öncü eğitmenimiz İhsan Özçıtak tarafından sunulacak olup pazarlama alanında sizlere yeni bir bakış açısı kazandıracaktır.
2002 Yılında Daniel Kahneman’ın Nobel Ekonomi ödülünü kazanması ve ardından 2008 global krizi sonrasında neo-klasik ekonomik teorinin rasyonel bireyi ve onun kararları üzerinde şekillenen ekonomi-finans dünyasında düşünsel anlamda büyük çatlaklar oluştu. Aynı dönemde, gelişen veri teknolojileri ile elde edilen çok katmanlı verilerin de desteği ile insan topluluklarının davranışlarını bugüne kadar mümkün olmayan detayda inceleme imkanına eriştik. Bu doğrultuda, Veri Temelli Davranışsal Pazarlama Eğitimi ile kitlelerin davranışsal modellerini anlayarak onların verilerini nasıl okuyabileceğinizi ve pazarlama faaliyetlerinize nasıl katabileceğinizi öğreneceksiniz.