Human Week -
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
courses

Human Week

“Human Week New Employee(r) Experience: Remote But Closer” etkinliğinde, insanları yalnızca bir kurumun çalışanları veya liderleri olarak değil, aynı zamanda pandemi sonrası yeni düzende dünyayı anlamlandırmaya çalışan bireyler olarak ele alacağız. Dünya yeni döneme girmeye hazırlanırken, insanların farklı ihtiyaçları ve çalışanlar olarak iş yaşamına atfettikleri anlamlar İnsan Kaynakları uygulamalarının merkezinde yer almalıdır. Bu perspektif doğrultusunda, bütüncül bir yaklaşımı benimseyerek insan kaynakları, psikoloji, sosyoloji ve iletişim alanlarından uzmanları etkinliğimizde bir araya getirerek “çalışan deneyiminin” yakın gelecekte nasıl şekilleneceğini ve gelecekte İK’nın hangi rollerde görev alacağını tartışacağız. 

 

Kendi amaçları doğrultusunda karar veren insanı merkeze alarak, yeni “insan deneyimlerini” bütünleşik programımızda ayrıntılı bir şekilde inceleyeceğiz. İnsanın hem genel anlamda, hem de kurumsal süreçlere katılan birer çalışan olarak duygu ve düşünce kalıplarının nasıl oluştuğunu konuşacağız. Etkinlik takviminde, hibrit çalışma modellerinin oluşumu, iş – yaşam dengesi, iş psikolojisi, liderlik rolleri, duygusal etkileşim, ekiplerin oluşumu, yönetimi ve eğitimindeki fırsatlar ve zorluklar dahil olmak üzere geniş çapta farklı konulara değinilecektir.

 

Kanıksanmış HR Yönetim düzenlemeleri, iş yaşamının yeni paradigmasına geçişte yüksek ihtimalle değişimlere ve iyileştirmelere tabi olacaktır-aslında çoktan olmuştur.  Peki, bu süreçte çalışmanın ve yaşamanın yeni yollarına uyum sağlamaya çalışan bireylerin sağlıklı ve zinde olduklarından nasıl emin olabiliriz? Yeni işyerleri tasarlamak, ekipleri etkili bir şekilde yönetmek için insanı yeniden tanımlamaya ihtiyacımız var mı, yoksa zorunluluktan yapacağımız birkaç pratik düzenleme ile sorunları çözebilir miyiz? Çalışan deneyimi kavramına odaklanan etkinlik, “İnsan Haftası” boyunca ağırlayacağımız uzmanlar ile bu sorulara cevaplar arayacak.