Eğitim İçeriği:
Modül 1 – Marka Nedir? Marka Yaratmanın Tarihi
Modül 2 – Marka Varlığı ve Marka Konumlaması
Modül 3 – Marka (Varlığı) Yaratma Yaklaşımları
Modül 4 – Marka Değer Zinciri
Modül 5 – Marka Pazarlama Programı Nasıl Planlanır – Nasıl Uygulanır? I
Modül  6 – Marka Pazarlama Programı Nasıl Planlanır – Nasıl Uygulanır? II
Modül 7 – Marka Performansını Ölçmek
Modül 8 – Dijital Çağda Marka Varlığını Korumak ve Büyütmek
Modül 9 – Modül Dijital Çağda Güçlü Marka Nedir?
Modül 10 – Ayırıcı Marka Varlıklarını Uzun Dönemde Yönetmek

Üniversite öğrenciliğim yıllarında Ali Atıf hocanın öğrencisi olmak isterdim yıllar geçti ve o isteğimi “Dijital Çağda Marka Yaratmak” online kursu ile gerçekleştirdim. Bunun için çok mutluyum. Dersin içeriği şu an yaptığım dijital marka danışmanlığı işinin altyapısını oluşturuyor ve çok değerli bilgi ve deneyimler içeriyor. Hem akademik hem deneyimsel bilgiler içermesi yönüyle gayet fonksiyonel konu içeriği var. Bu işi yapmak isteyenler için alınması gereken bir kurs.

Cemhan Gülşen / Dijital Marka Danışmanı

Yaklaşan Eğitim Programları

Araştırma Nasıl Okunur?

Dijital Pazarlama

Postmodern Pazarlama

Diğer Eğitimlerimiz

Pazarlama Bilimi

Kanıta dayalı pazarlama hakkında…

İletişim ve Medya

Kurumsal iletişimden influencer geliştirmeye kadar tüm eğitimler…

Araştırma/Veri

Veri analitiği, araştırma okur yazarlığı, içgörü…