Eğitimin ilk dersi ücretsiz!

Müşterilerinizin mutlu ve memnun olması markanız veya işletmenize çok boyutlu bir katkı sağlıyor. Ürün veya hizmetinizin tekrar satın alınması; markanızın başkalarına tavsiye edilmesi; ürünlerinizin geliştirilmesi ve pazar payının arttırılması bu katkılardan bazılarıdır…  Bu eğitim hem stratejik anlamda hem de operasyonel anlamda müşteri mutluluğu, şikayet yönetimi ve mutsuzlukların yönetimine dair sizi donanımlı hale getirmeyi amaçlıyor.

Bu Eğitim ile Ne Kazanacaksınız?

  • Mutluluk kavramını müşteri-şirket-çalışan üçgeninde kavramak
  • Müşterinin şikayet etme sürecine nasıl girdiğini ve bu süreçte nasıl yol aldığını öğrenmek
  • Müşteri ile iletişim kurmada kolaylaştırıcı bir dil geliştirmek
  • Stresli olan şikayet yönetim süreci için duygusal bağışıklık kazanmak
  • Stratejik olarak şikayetlerin çözümü için yapılması gerekenleri yol haritası ile ortaya koymak
  • Eğer ihtiyaç duyuyorlarsa kendi şikayet yönetim sistemlerini nasıl geliştirebileceklerine yönelik bir içgörü sağlamak
  • Kurulu bir sistem içinde çalışıyorlarsa boşlukları görüp çözüm üretmek
  • Geleceğin müşteri mutluluğu ve tasarımı, şikayet yönetimi üzerine bir vizyon kazanmak

Bu Eğitim Kimin İçin?

Müşteri ile iletişim kuran operasyon alanındaki tüm çalışanlar

Strateji kurgulayan yönetim kademesi, birim başkanları

Müşteri mutluluk yöneticileri

Şikayet yöneticileri

Müşteri ilişkileri yöneticileri

Eğitim Süresi: 6 Saat
Ders Frekansı: Günde 1.5 saat, haftada 3 saat (toplam 2 hafta)

Eğitim en az 10 kişi ile yapılacaktır!

Online eğitim ücreti: 376 TL (KDV dahil)

Kredi kartına 12 aya kadar taksit imkanı.

Yaklaşan Eğitim Programları

Sosyal Medya ve Topluluk Yönetimi

Araştırma Okur Yazarlığı

Influencer Olmak!

Anlamlı Amaç Organizasyon Dönüşümü Eğitimi (Önce Vicdan)

E-ticaret Marketing: İçgörüden Stratejiye

Diğer Eğitimlerimiz

Pazarlama Bilimi

Kanıta dayalı pazarlama hakkında…

İletişim ve Medya

Kurumsal iletişimden influencer geliştirmeye kadar tüm eğitimler…

Araştırma/Veri

Veri analitiği, araştırma okur yazarlığı, içgörü…