Prof. Dr. Gülfidan Barış - İletişim Bilimleri Enstitüsü

Login

Register

Login

Register

Prof. Dr. Gülfidan Barış

Eskişehir Süleyman Çakır Lisesi’nin ardından 1989 yılında Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme bölümünden mezun oldu. 1992 yılında Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nden “Yeni Mamül Kararları ve Türkiye Şişe ve Cam Fabrikaları A.Ş.'de bir Uygulama” isimli tezi ile Pazarlama Yönetimi yüksek lisans derecesi aldı. 1992-1995 yılları arasında Anadolu Üniversitesi İİBF’de araştırma görevlisi olarak çalıştı. 1995 yılı Ekim ayında YÖK bursu ile İngiltere’de doktora yapmak üzere görevlendirildi. 2000 yılında University of Sheffield’den Doktora derecesini alan Barış’ın doktora çalışma konusu rekabet stratejileri ve küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin rekabetçi üstünlük geliştirebilme yeteneklerine odaklanmaktaydı. Türkiye’ye dönüşünün ardından geçen yıllarda Anadolu Üniversitesi İİBF’de görevine devam etti, halen de devam etmektedir. Öncelikli çalışma ve araştırma alanları Tüketici Davranışları, Şikayet Yönetimi, Marka Yönetimi ve Rekabet Stratejisidir.  İlgi alanını Rekabet-Marka-Tüketici saç ayağında toplayan Barış, bir Tüketici Davranışı kitabının eş yazardır. Şikayet yönetimi alanındaki ilk kitabı “Kusursuz Müşteri Memnuniyeti için Şikayet Yönetimi” 2006’da yayınlanan Barış, konu üzerindeki ikinci kitabı “Şikayet Yönetimi Rehberi; Strateji ve Uygulama Araçları”nı şirketlere bir stratejik araç seti sunmak amacıyla 2016 yılında yayımlamıştır. Değer Temelli Pazarlama kitabının çevirmenidir. Farklı dergilerde yazıları, farklı organizasyonlarda, kongrelerde bildirileri ile ulusal ve uluslararası çalışmalarına devam etmektedir.
Any review founded
EĞİTİM
FİYAT

Müşteri Mutluluğu ve Mutsuzlukların Yönetimi

₺ 376

GÖRÜNTÜLE

Lokasyon : İstanbul

İletişime Geç