Haftada 2 saat, toplam 3 hafta

Paylaşılabilir ve basılı katılım belgesi.

Eğitimin ilk dersi ücretsiz!

Online eğitim ücreti:  820 TL (KDV dahil). Kredi kartına 12 aya kadar taksit imkanı.

2002 Yılında Daniel Kahneman’ın Nobel Ekonomi ödülünü kazanması ve ardından 2008 global krizi sonrasında neoklasik ekonomik teorinin rasyonel bireyi ve onun kararları üzerinde şekillenen ekonomi-finans dünyasında düşünsel anlamda büyük çatlaklar oluştu. Aynı dönemde, gelişen veri teknolojileri ile elde edilen çok katmanlı verilerin de desteği ile insan topluluklarının davranışlarını bugüne kadar mümkün olmayan detayda inceleme imkanına eriştik.

Veri temelli davranışsal pazarlama eğitimi, davranışsal bilimin perspektifi ile tüketici verilerini anlamlandırmak buradan iç görüler ve stratejiler kurmak isteyenleri hedefliyor.

Modül 1: Davranışsal Pazarlamaya Giriş: Sürücüyü Boşver, File göre tasarla!

Modül 2: Kopyalıyorum öyleyse varım!:Davranışsal iletişim: Sinyaller ve Kopyalama

Modül 3: Sosyal verideki modern kabileler: Hala kabileler içinde yaşıyoruz ve bu kabileler satınalma kararlarımızı belirliyorlar.

Eğitim kime hitap edecek?

Pazarlama ve araştıam profesyonelleri

Dijital Pazarlama Uzmanları

Medya Planlamacılar

Stratejistler

Girişimciler

Bu eğitimi alacaklar ne kazanacaklar?

Davranışçı ekonomi tüketici davranışları hakkında bize neler öğretiyor?

Evrimci Psikoloji ve Evrimci Biyolojinin bulguları pazarlamacılara nasıl yol gösterebilir?

Gelişen sosyal veri teknolojileri, pazarlama stratejilerini nasıl değiştiriyor?

Kaynakça/Okuma listesi

Irrasyonel- Stuart Sutherland

Subliminal Bilinçdışınız Davranışlarınızı Nasıl Yönetir?- Leonard Mlodinow

Şu Hayatta Kaç Arkadaş Lazım? – Robin Dunbar

Tüketimin Evrimi – Geoffrey Miller

The Secret of our Success – Joseph Henrich

Hızlı ve Yavaş Düşünme – Daniel Kahneman

Akıldışı ama Öngörülebilir? – Dan Ariely

Yaklaşan Eğitim Programları

Influencer Olmak!

Anlamlı Amaç Organizasyon Dönüşümü Eğitimi (Önce Vicdan)

Araştırma Okur Yazarlığı

Diğer Eğitimlerimiz

Pazarlama Bilimi

Kanıta dayalı pazarlama hakkında…

İletişim ve Medya

Kurumsal iletişimden influencer geliştirmeye kadar tüm eğitimler…

Araştırma/Veri

Veri analitiği, araştırma okur yazarlığı, içgörü…