Dijital ve Teknoloji

Perakende Sektöründe Müşteri Analitiği Sertifika Programı

Perakende Sektöründe Müşteri Analitiği Sertifika Programı

Program Hakkında

Perakende Sektöründe Müşteri Analitiği Sertifika Programı

 

Müşteriyi/Müşterimizi acaba ne kadar tanıyabiliyoruz? Tanımak için yoksa hala kendisinden birçok bilgi almaya mı çalışıyoruz? Halbuki müşterilerimiz işletmelerimizle olan temaslarında, alışverişlerinde, aldıkları ürünlerde, satın alımını yaptıkları zaman dilimlerinde veya temas noktalarındaki ziyaretlerinde bizlere kendileri ile ilgili o kadar çok mesaj veriyorlar ki. Kendilerinin neyi sevip sevmediklerini, bir aile olup olmadıkları, evcil hayvanlarının olup olmadığı, yeme alışkanlıkları, giyim tercihleri gibi işletmenizin bulunduğu sektöre göre ayak izlerini o kadar çok bırakıyorlar ki. İşletmelere düşen, bu izleri takip etmek, toparlamak, analiz etmek ve onları anlamaya çalışmak. İşte o zaman bir işletme gerçek anlamda müşterisini daha iyi tanıyabilir, ihtiyaç ve beklentilerini daha iyi anlayabilir.

Müşteri analitiğinde iyi bir yol haritası olacak bu eğitimin amacı, "Müşterimizi anlamak için nerden başlamalıyız?", "Nelere dikkat etmeliyiz?", "Hangi KPI’ları takip etmeliyiz?", "Müşterinin markamızla temas ettiği noktaları işletmemiz için ne anlama geliyor?", "Multi-Channle ile Omni-Channel farkı nedir?", "Hangi tür müşteri analizleri ne işe yarar ve nerede kullanabilirim?" gibi soruları cevaplayacağız. 

 

Perakende Sektöründe Müşteri Analitiği Sertifika Programı hakkında detaylı bilgi almak ve eğitime katılmak için "Başvuru Formu"nu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

Başvuru Formu
Detaylı Bilgi için

İBE | Eğitim Danışmanı

0 537 033 81 82 | 0 537 033 81 82

[email protected]

Genel Bilgiler
  • Başlangıç Tarihi:11 Mart 2023
  • Süre:8 Saat
  • Lokasyon:Online
  • Eğitmen:Enis Başeğmez (OBASE Yazılım ve Danışmanlık)