Akademik danışmanlarımız ve sektörel deneyimimizle sorunlarınıza sürdürülebilir çözümler getiriyoruz.
Reklam, Marka, Kurumsal İletişim çözümlerimizle sizlere katkı sunmayı amaçlıyoruz. Bilgi için tıklayın.
Sizler için pazarlama, satış ve müşteri deneyimi üzerine araştırmalar yaparak, kurumsal ve bireysel bazda katkı sunmaya çalışıyoruz.
Kurum organizasyonunuzu, sektörünüzdeki dönüşüm bağlamında ele alıp geliştirme adına araştırmalar yapıyoruz. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.
Akademik danışmanlarımız ve sektörel deneyimimizle sorunlarınıza sürdürülebilir çözümler getiriyoruz.
Pre-Test/Post-Test Reklam Araştırmaları, reklamın etkinliğini artırmak için yürütülen sistematik bir pazarlama araştırması sürecidir. Reklam araştırması, müşterilerin belirli bir isme veya reklam kampanyasına nasıl tepki verdiğini analiz etmek için yapılan ayrıntılı bir çalışmadır.
Odak grubu, demografik veya başka ortak özelliklere/deneyimlere sahip katılımcıların bulunduğu bir grup görüşmesidir. Pazar araştırmalarında insanların ürün/hizmetlere karşı olan tepkilerini veya katılımcıların ortak deneyim alanlarını daha iyi anlamak için kullanılır.
Marka sağlığı izleme araştırması, markanızın bilinirlik, marka konumlandırma ve marka performansı açısından nasıl performans gösterdiğini ölçebilir. Marka konumunun marka hedefleriyle doğru bir şekilde uyumlu olup olmadığını ve marka yatırımını iyileştirmek için güçlü ve zayıf yönleri tespit edecektir.
Ad Hoc araştırma projeleri tipik olarak, belirli bir hedefin üstesinden gelmek için tasarlanmış benzersiz kısa vadeli projelerdir. Kurumsal ya da sektörel ihtiyaçlarınıza yönelik, özel kurgu gerektiren araştırma konularına yönelik çözümlerimiz için lütfen iletişime geçiniz.
Dinle, Düşün, Üret, Paylaş.