Kurumsal İletişimde Liderlik: Paydaşlarla Etkili İlişkiler Kurma Sanatı
Eğitim İçeriği: “Kurumsal İletişimde Liderlik: Paydaşlarla Etkili İlişkiler Kurma Sanatı” eğitim programı, katılımcılara etkili kurumsal iletişim stratejileri geliştirme ve uygulama becerilerini kazandırmayı amaçlamaktadır. Katılımcılar, liderlik iletişimi, kriz iletişimi, paydaş iletişimi, medya ilişkileri yönetimi, marka iletişimi ve sunum becerileri gibi konularda bilgi ve deneyim kazanacaklardır.
Eğitim Programının Faydaları:
Eğitim Modülleri:
Modül 1: Liderlik İletişimi
Modül 2: Kriz İletişimi
Modül 3: Stratejik İletişim Planlanması
Modül 4: Paydaş İletişimi
Modül 5: Medya İlişkileri Yönetimi
Modül 6: İç İletişim Stratejileri
Modül 7: Marka İletişimi
Modül 8: Sunum Becerileri
Modül 9: İş Ortamında İletişim
Eğitmen: Prof. Dr. Ali Atıf BİR
Prof. Dr. Ali Atıf Bir, 1984 yılında Anadolu Üniversitesi Reklam ve Halkla İlişkiler Bölümü’ne araştırma görevlisi olarak atandı. 1987 yılında aynı bölümde yüksek lisans yaptı. 1989 yılında Marquette University’den (Wisconsin-ABD) Kitle İletişimi ve Reklamcılık dalında MA derecesi aldı. 1992 yılında, Reklam ve Halkla İlişkiler dalında doktor, 1993 yılında doçent oldu. 1998 yılında ise profesörlüğe atandı. 1994 yılında Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Enstitüsü müdür yardımcılığına, 1995-2002 yıllarında Açıköğretim Fakültesi dekan yardımcılığı görevini yürüttü. Ocak 2004- Temmuz 2005 döneminde Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Dekanlık, 2005-2006 Akademik yılı Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanlık ve 2006-2015 yılları arasında Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Başkanlığı görevini yürüttü. 1994-2003 yılları arasında Televizyon İzleyici Araştırmaları Komitesi’nin teknik danışmanlığını ve AGB Anadolu A.Ş. denetim projesi başkanlığını ve TNS PIAR tarafından yürütülen “basın okur” araştırmasının denetçiliğini yaptı. İletişim Bilimleri Fakültesi’nde: Reklamcılığa Giriş, İletişim Araştırmaları, Kamuoyu Araştırmaları, Reklam Kampanyaları, Halkla İlişkiler Kampanyaları, İletişim Ahlakı, Sayısal Olmayan Araştırma Teknikleri; Lisansüstü düzeyinde: Pazarlama İletişimi Stratejileri, İleri Araştırma Teknikleri, Kitle İletişim Kuramları derslerini verdi. Halen Bahçeşehir Üniversitesi Reklamcılık ve Marka Yönetimi Doktora programında dersler vermektedir. 2014 yılında kurduğu The KitapYayınlarında Genel Yayın Yönetmenliği görevini yürütmektedir. 2017’de kurduğu İBE Business Institute’un Başkanıdır.