Satış ve Pazarlama

Müşteri İlişkileri Yönetimi Sertifika Programı

Müşteri İlişkileri Yönetimi Sertifika Programı

Program Hakkında

Müşteri İlişkileri Yönetimi Sertifikası, iş dünyasının artan rekabet ortamında, uzun soluklu iş birlikteliklerinin kurgulanmasına yönelik, müşteri seçimi ve kilit müşteri yönetimi konularında gerekli bilgilere sahip, müşteri ilişkilerini doğru kurgulayıp maksimum düzeyde memnuniyet sağlayan, verileri doğru analiz edebilen, analitik, en büyük farkın insan odaklı hizmet olduğuna inanan bireyleri bulundukları sektöre kazandırmayı amaçlamaktadır. 

 

Bu eğitimin amacı temelde katılımcılara marka-müşteri ilişkisini kavratmaktır. Günümüz iş ilişkilerinde sağlıklı temellendirilen müşteri-marka ilişkilerinin çok daha uzun sürdüğü ve iki taraf için de faydalı olduğu görülmüştür. Bu bağlamda çalışanların iletişim becerilerini geliştirmeleri önem kazanmıştır. İBE Business Institute tarafından hazırlanan Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitim Programı, katılımcılarımızı bu alanlarda geliştirmeyi hedefler.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Sertifika Programı hakkında detaylı bilgi almak ve eğitime katılmak için "Başvuru Formu"nu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Başvuru Formu
Detaylı Bilgi için

İBE | Eğitim Danışmanı

0 537 033 81 82 | 0 537 033 81 82

[email protected]

Genel Bilgiler
  • Başlangıç Tarihi:1 Temmuz 2023
  • Süre:12 Saat
  • Lokasyon:Online
  • Eğitmen:Koray Koyuncu